Pages

Monday, April 25, 2016

Roommates 💘


Assalamualaikum..

Today is the day..
The last day i'll be in KMM.
The last day i'll be with them in one room.

They are my roommates.
Tan Hui Ling (Ling) and Noorsyahirah Mohd Zaini (Kak Shae).
And one more person, Najiha Razaman (Jie).
But she's moved out from matriculation for STPM.

They have been a wonderful and cool roommates.
I enjoyed their presence as my roommates here.

There's a lot, incrediblely a lot of memories with them.
And i'm gonna miss every each of it.

Banyak sangat benda nak cakap.. tapi taktahu nak cakap mcm mana.
Apa pun, i'm sorry for every of my mistakes that i've done during i'm being your roommate.
Ira mtk ampun dan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.
Halalkan everything yg Ling and akak dah bagi kat ira ea?

Ling, 
Thanks sebab selalu dengar cerita saya walaupun saya selalu kacau awak study.
Thanks sebab help me out with my studies.
Thanks sebab being an adorable roommate ever.
Thanks a lot, dear.
I'm gonna miss you so much. Honestly.

Akak,
Thanks jugak sebab akak selalu sabar dgn kerenah ira.
Thanks sebab selalu jadi kawan ira utk "fangirling" 😂
Thanks sebab pernah pujuk ira nangis, bagi pendapat bila ira mtk.
Thanks sangat-sangat.
Nanti ira mesti rindu nak dengar akak gelak gila-gila dalam bilik 😁 hehe

And.. Jie,
Thanks sebab selalu teman aku makan time kau ada kat sini..
Thanks sebab selalu dengar cerita aku.
Thanks sebab bagi nasihat kat aku bila aku perlukannya.
Thanks sebab selalu bagi semangat kat aku.
Aku rindu kau, Jie.

Don't forget me yea? ^^
Ada masa nanti, turun lah Seremban. 
Nanti ira bawa korang jalan 😉 Hee

Take care, dear roommates!
I heart you.